کد مطلب: 173310
امام جمعه موقت شهر اردل:
ديدار بشار با رهبر انقلاب پيام‌آور نفوذ جمهوري اسلامي در منطقه بود
تاریخ انتشار : 1397/12/10
نمایش : 1177
امام جمعه موقت شهر اردل گفت: ديدار بشار اسد با رهبر معظم انقلاب اين نکته را به دنيا فهماند که هيچ طرح امنيتي در منطقه بدون حضور ايران و سوريه عملي نخواهد بود و نفوذ پايدار جمهوري اسلامي ايران فراتر از بعد نظامي و اقتصادي است.
به گزارش هفت چشمه، حجت الاسلام حميد بهرامي امام جمعه موقت شهر اردل  ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي ، با اشاره به ديدار بشار اسد رئيس جمهور سوريه با رهبر فرزانه انقلاب، گفت: در اين ديدار مقام معظم رهبري آقاي بشار اسد را قهرمان جهان عرب خواندند که اين تعبير، تعبير قابل توجهي است و شايد هم دليل آن استقامت هشت ساله بشار در برابر تمام دنياي غرب و عرب بود.

حجت الاسلام بهرامي با اشاره به پيامد سفر بشار اسد به ايران، توضيح داد:  تثبيت سياسي و نظامي دولت سوريه و آغاز سفرهاي خارجي،  تجليل از خدمات ايران در کمک به مبارزه با تروريسم در سوريه، مهم‌ترين دستاورد و پيام سفر رئيس جمهور سوريه به ايران بود.

وي اضافه کرد: اين ديدار اين نکته را به دنيا فهماند که هيچ طرح امنيتي در منطقه بدون حضور ايران و سوريه عملي نخواهد بود و نفوذ پايدار جمهوري اسلامي ايران فراتر از بعد نظامي و اقتصادي است.

بهرامي با اشاره به سالروز تاسيس کميته امداد، گفت: ضمن تبريک و خداقوت به تلاشگران اين مجموعه که از ابتداي تاسيس تاکنون توانسته با ارائه خدمات مختلفي اعم از کمک‌هاي نقدي، اعطاي وام اشتغال، کارآفريني، خدمات پزشکي و دارويي، توانبخشي، خدمات کارآفريني و آموزشي گام موثري در زمينه رفع محروميت و فقر در کشور بردارد.

امام جمعه موقت اردل ادامه داد: همه ما بايد در آستانه سال جديد در جهت ياري رساندن به محرومين جامعه کميته امداد را در تحقق اين ماموريت مهم مساعدت نماييم.

انتهاي پيام/570ه

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg